zaterdag 19 september 2015

               The New  waist shape Trend hot or not?

Waarschijnlijk hebben jullie het al gezien.The waist schaper,iedereen heeft erover celebrities gebruiken het en zijn er dol op.Voor de mensen die het niet weten een waist shaper is een speciaal corset die je taille en je rug wat dunner maakt en zorgt voor een bepaald vorm. Persoonlijk vindt ik het wel leuke trend ik bedoel wie wilt nou niet wat dunner taille en wat mooier qua vorm. Maar toen ik het ging opzoeken zag ik wel extreme resultaat, dat vindt ik wel wat te ver gaan. Zo als ik het al zei heel veel celebrities zijn hier van van, ik laat paar voorbeelden zien. Wat vinden jullie is het hot or not?Laat me weten in de comments.

1. Kim Kardashian staat natuurlijk bekend  om haar curves zo een waist shaper zou het alleen maar ‘perfecter maken.http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/10/29/1414602230484_Image_galleryImage_kimkardashianI_m_really_o.JPG








2.Kylie jenner wie kan zich nog herinneren toen kylie zo een shape had,nobody right? ze was natuurlijk jong toen haar zus heel famous werd,maar dit is echt een extreem het staat haar wel.http://mediastorage-lls.bauermedia.co.uk/ed/3eead/73819/88c90/11c14/4ccc7/77735/Kylie%20Jenner%20waist%20trainer_713x714.jpg?1441817201
                                                                                                                 
  3.Amber Rose zij heeft ook vn die extreme curves
http://cdn2.thegloss.com/wp-content/uploads/2015/02/Amber-Rose-Premadonna-Corset.jpg















http://www.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2015125/rs_600x600-150225182207-600.Khloe-Kardashian-Instagram.ms.022515.jpg

4.En als laatst Khloe Kardashian van al de Kardashians vindt ik haar het grappigst.Khloe is best wel een knappe vrouw maar het lijkt net alsof ze het alleen maar perfecter willen maken en wanneer je  iets perfect wilt maken dan wordt het onnatuurlijk en wanneer het onnatuurlijk wordt begint het lelijk te worden. Maar Khloe is nogsteeds knap.






Bedankt voor het lezen en laat in comments achter of het een hot or not trend is.ik denk dat het allebei is wanneer je overdreeft wordt het een not en wanneer je een klein beetje van het goede wilt dan is het hot. Bedankt voor lezen!!!!!!!!


Geen opmerkingen:

Translate