maandag 8 februari 2016


Elie saab:The top 4 best runway outfits of 2016 summer collection

Hoi allemaal, vandaag heb ik een artikel over het nieuwe zomer  collectie van Elie Saab. Elie saab is een bekende  Lebanese Fashion-designer. Heel veel celebrities hebben zijn prachtige jurken aan gehad. Zoals Doutzen Kroes, Beyonce, Rihanna en andere bekende celebrities.Lees verder om mijn favoriete runway outfits van zijn nieuwe zomer collectie.Veel lees plezier!


Mijn Top 4  outfits is een hele schattige jurkje van zijn nieuwe collectie.Ik vind de printjes op de jurk heel erg mooi.





















Ik vindt deze jurk echt zo mooi.Hij geeft mij een zomers gevoel.I just love it!




















                                                                               
    Op Top 3 staat deze outfit ik vindt het ook een hele chic outfit.Vooral dat blazer die vindt ik heel erg mooi.






















En als laats heb ik deze outfit.Ik vindt deze outfit echt heel mooi en heel chic.                                                       


















En dit waren mijn top 4 outfits van Elie Saab.Ik hoop dat het jullie beetje heeft geïnspireerd.Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Translate