zondag 7 juni 2015



 Mijn 3 meest favorieten manieren om een  jumpsuit te dragen.
Jumpsuit zijn heel erg trendy deze zomer.Persoonlijk vindt ik jumpsuit heel erg comfortabel en als je het goed combineert dan ziet het er helemaal chic uit.Ik draag jumpsuit meestal in de zomer dan is het vaak warm en zo een jumpsuit is dan helemaal goed van pas.Hier zijn mijn meest favorieten manieren om een jumpsuit te dragen.Veel lees plezier!! 


3.Deze Denim Jumpsuit ziet er stoer uit,zo een Denim jumpsuit zou ik niet gauw in de zomer aan doen.Ik  zou hem combineren met een witte blazer.



2. Deze jumpsuit ziet er simpel uit maar toch chic.Het leuke hieraan is dat het simpel lijkt maar met mooie ring en een mooie tas of opvallende schoenen kan het in een keer heel chic en classy uitziet.



1. Jumpsuit met print zijn mijn favoriet,vooral in hele warme dagen.Deze jumpsuit zou ik dragen met vest,anders is het iets te bloot voor mij maar je kan het ook zonder dragen.






En dit zijn mijn 3 favorieten manieren om een jumpsuit te dragen.Welke is jullie favoriet??
Bedankt voor het lezen!!












































































Geen opmerkingen:

Translate