dinsdag 2 juni 2015




 Mijn top 5 outfits of Kendall Jenner on the catwalk

Kendall Jenner is Amerikaanse top-model en het zusje van Kim Kardashian.Ze is sinds paar jaren geleden is te zien in catwalk shows  voor voor high-end designers, zoals Marc Jacobs en Chanel en veel andere bekende merken.Hoewel mensen verschillende meningen over haar hebben. Vind ik persoonlijk wel dat ze een eyecatcher is als ze op de catwalk loopt.Hier zijn mijn Top 5 outifs van haar op de catwalk.Veel lees plezier!!


5.Hier liep Kendall voor Marc Jacobs tijdens New York Fashion Week.Ik vindt deze outfit mooi en uniek.Hier had ze geen make-up op.















4.Hier liep ze voor Diane von Frustenberg tijdens de New York Fashion week.Ik vindt deze jurkje heel schattig en chic.


3.Hier liep ze voor Micheal Kors tijdens de New York Fashion Week Fall 2015.Deze blue coat is echt mooi vooral de kleur.














2.Hier liep ze voor Bogetta Veneta Spring 2015 tijdens de Milan Fashion Week.Deze outfit zit er casual uit maar wel chic.













 

1.En als laatst heb ik deze prachtige jurk gekozen.Hier liep ze voor Oscar de la Renta Fall 2015 tijdens de New York Fashion Week.Deze jurk is zo prachtig en chic.














En dit is mijn Top 5 outfits of Kendall Jenner on the catwalk.Wat is jullie favoriete outfit?
                             Bedankt voor het lezen!! 







Geen opmerkingen:

Translate